Sunday, May 17, 2009

Amelia: Spare Time?

Here I am, waiting my script for issue 4 to Mercy Thompson, Homecoming. My last week was a deep shit. I wasted time, wasted money (a lot of it...). Everything went wrong. But I did this sketch in my spare time.

(Ei, Lancaster! Eu vi dezenas de filmes de western e western spaghetti e lembrei de você. Eu não sabia como filmes de Westerns podiam ser tão legais :D... Love Franco Nero 'n Clint Eastwood! Django forever!).

Dis' da same sketch but, with a different final art (hey, look how it became in the end! it's interesting when some volume shadow works):

Photobucket

Photobucket


thanks for wasting your precious time here, fellas!

3 comments:

Alexandre Lancaster said...

Olá, Amélia! Eu estava com saudades de entrar aqui – e sinceramente, Django é sensacional, mas tente ver os Sartanas legítimos, que são tão ou mais bacanas quanto!

E sua arte continua impressionando. :)

Amelia said...

Eu assisti a um chamado "Eu sou Sartana", era um Spaghetti. me amarrei muito!

Leandro Olegário Leite said...

lindo esse desenho viu!!! caramba eu nunca vi esses filmes não! talves um dia eu tente! hehehe